Digitalt Scorecard

OnTag Digitalt Scorecard

OnTag Scorekort

EVRY har tagit fram en digital variant av de populära OnTag scorekorten. Från och med idag kan alla medlemmar och gäster som har en iPhone eller Android ladda ner scorekortsappen från App Store/Google Playbutik och få ett personligt digitalt scorekort när de spelar på vår bana.

Klubben är en av de första klubbarna i Sverige som erbjuder digitalt scorekort med all spelarinfo direkt från GIT.

Gör så här

Ladda ner appen ”OnTag Scorekort” på App Store/Google Playbutik.
Efter installationen startar du appen och loggar in med ditt golf-id och ditt lösenord (lösenordet är som du har för Min Golf).
Boka starttid som vanligt. När du ”checkar in” i receptionen skickas ett digitalt scorekort till din iPhone/Android.

Avstånd via GPS

Med det digitala scorekortet i Din iPhone/Android kan har du alltid koll på avsåndet till framkant och bakkant på green.