Utbildning

Välkommen till Utbildningskommittéen

Utbildning

Utbildningskommittéen är till för alla golfare i klubben. Har du funderingar över regler och tolkningar, behöver du en fadder eller undrar du över något annat i samband med din nybörjarutbildning, hör av dig till oss. Läs mer under kontaktpersoner.

Under säsongen annordnar vi också flera träffar för nya golfare -Trivselgolf. Datum sätts in här och på anslagstavlan i klubbhuset.

Marek Pola Löthman

Ordförande, Förbundsdomare SGF
marek.pola@gmail.com Mobil: 0739-66 34 95

Urban Sandahl

Nils-Gunnar Ekdahla

Rolf Ottosson

All Inclusive

Friendly Coaching

Nulla eget tortor ac ipsum gravida sollicitudin vel aliquet ligula. Phasellus vitae nisi at risus euismod.

Video Analysis

Certified PGA Instructors

Book Online

Lesson Availability

juli 2024
mån
tis
ons
tor
fre
lör
sön
DROP IN

Includes: certified PGA instructor, warm up, interview, video analyses, equipment evaluation.

GROUP LESSONS

SEMI PRIVATE