Boende/Golfpaket

Hotell Stensson

Bo hos oss i Eslöv! Endast 2 minuter från tågstationen. Hotel Stensson är ett klassiskt hotell med en lång historia. Ett helt nyrenoverat hotell med sängar från välkända varumärken som Hilding, Ekens och Jensen. Är du ute efter en god natts sömn kan du lita på att du får det hos oss. Starta dagen utvilad, med en riktigt bra frukost och redo för att kunna få ut din fulla kapacitet på golfbanan.

Besök oss för att se priser, boka rum eller läsa mer om vad vi kan erbjuda!

Välkomna!

Brink Hotell

Brink Hotell i Eslöv är ett givet val när du letar boende för ditt Golf-äventyr på Ellingebanan. Hotellet har 14 fräscha rum och dom är utrustade med allt man kan behöva. På vår lilla veranda har vi en liten loungesoffa och en gasolgrill där du själv kan grilla din egen medhavda mat. Bestick och glas mm finns att tillgå. Cyklar kan man låna om man vill ”upptäcka” Eslöv med omnejd.

Alla gäster får fritt använda den inhägnade parkeringen. WiFi och frukostbuffé ingår sju dagar i veckan.

Hotellet är stundvis obemannat så våra gäster får en kod så man kan komma och gå som man vill och på så sätt känna sig som hemma.

Besök oss för att läsa mer och boka via vår hemsida.

Välkomna!

Radisson Blu Hotel Lund

Radisson Blu Hotel Lund är placerat vid den södra infarten till Lund, i närheten av E22 och Tetra Pak, endast 15 minuters promenad från city. Hotellet erbjuder 192 moderna dubbelrum och sviter med fantastisk utsikt över Lund och den skånska slätten. Rummen är minst 23 kvm och har alla fritt WiFi, minibar, tv, individuellt styrd AC och kaffe / te på rummet.

Vi erbjuder fri utlåning av cyklar, goda parkeringsmöjligheter i anslutning till hotellet och flertalet bussar stannar utanför hotellet. Hotellets trendiga restaurang serverar internationella rätter och klassiska favoriter lagade med lokala råvaror. Koppla av med en kopp kaffe på vår härliga uteservering som öppnar upp dörrarna under årets varmare dagar, avrunda dagen med att spela boule på vår bana. Lobbybaren bjuder in till trevliga möten eller en drink innan middagen. Varje morgon serveras också en stor, härlig frukostbuffé med extra allt. Hotellets gym- och fitnessavdelning samt bastu för damer och herrar separat ingår för samtliga övernattande gäster.

Radisson Blu Hotel Lund erbjuder 8 ljusa och flexibla möteslokaler. Våra konferensrum erbjuder både modern teknisk utrustning och fritt trådlöst internet. Hotellet erbjuder också en Penthouse mötessvit på högsta våningen, för mindre möten i en bekväm miljö, med fantastisk utsikt över Skåneslätten.

Välkomna till
Radisson Blu Hotel Lund

Höörs Gästgifwaregård & Spa

Höörs Gästgifwaregård har anor sedan slutet av 1600-talet. Något som vi är mycket stolta över. Genom århundraden har byggnaden brunnit ned, byggts upp, renoverats och tillbyggts och är idag en modern anläggning vi är mycket glada att kunna erbjuda våra gäster.

Att bo på Höörs Gästgifwaregård är att skämma bort sig lite extra. Våra hotellrum består av mycket hemtrevliga helt nybyggda rum i unik känsla och atmosfär. Vi erbjuder 14 dubbelrum, 8 Deluxe/familjerum och 2 sviter, en Junior svit samt vår Royal svit som vi är extra stolta över. Den innehåller de rätta attributen för en komfortabel vistelse inklusive privat takterrass in mot trädgården. Vidare finns 5 enkelrum. Samtliga rum har egen toalett och dusch och är utrustade med TV och wifi. I vår gästvänliga restaurang serveras frukost, lunch och en festligare meny kvällstid och självklart lagar vi all vår goda mat från grunden. Vi bakar vårt egna bröd och vi rullar barnens köttbullar för hand. Att värna om det traditionella skånska köket är viktigt för oss och vi köper därför våra råvaror ifrån lokala producenter.

Ett besök i vår pub är ett måste som ger dig den äkta känslan av att befinna dig på pubkvarteren i London.  Vår senaste nyhet är vårt Spa Orangeri, som öppnade upp i november. Här kan ni bada och bubbla i både inom- och utomhuspooler och varva ner i vår soft sauna eller ångbastu. Njut av ett skönt fotbad eller boka in en behandling för en extra lyxig spavistelse. Här finner ni alltså alla förutsättningar för ett lyckat golfpaket med golfbanan inom behagligt avstånd.

Golfa på Eslövs GK

Vi erbjuder en härlig helhetsupplevelse med golf hos vår samarbetspartner Eslövs Golfklubb, det går även att kombinera med golf 1 dag på Bosjökloster Golfklubb.

Kontakta oss vid bokning av paket och kika gärna på vår hemsida för att låta dig inspireras.

Varmt välkomna!

Technologically Advanced Ledger Live ensures the safety of your crypto assets, providing a technologically advanced platform for managing and trading various digital assets.